Ing. Karin Lišková

daňový poradce

záznamy vysílání zobrazíte proklikem

Není to dlouho, co skončili vánoce a už tu máme druhý měsíc nového roku. A máme se na co těšit ! Plátcům DPH z řad právnických osob a fyzickým osobám s měsíčním zdaňovacím obdobím vznikne v únoru 2016 poprvé povinnost podat kontrolní hlášení. 

Jelikož údaje v kontrolním hlášení vychází z daňových dokladů, je třeba velmi pozorně zkoumat jejich náležitosti. Plátci DPH přijímající daňové doklady musí počítat s tím, že od výstavce dokladu nebudou moci získat opravený doklad ve smyslu jeho povinných náležitostí, a to z důvodu, že výstavce bude s daňovým dokladem nakládat v kontrolním hlášení podle údajů, které od kupujícího získá. Uvedení čísel dokladů může být jedna velká džungle, pokud nebude oběma stranám jasné, které číslo je číslem dokladu, které prodávající použije v kontrolním hlášení. Není třeba se znepokojovat lomítky a pomlčkami, ty lze vynechat, ale musí být zachována posloupnost znaků. 

Základem je, že zdanitelná plnění vykazuji vždy, ale na odpočet DPH mám nárok při splnění podmínek. Za jakých podmínek kontrolní hlášení podávat nemusíte ?

Číst dál: Vše, co potřebujete vědět o kontrolním hlášení

- právní pomoc ve věcech daní, daňové poradenství, pomoc při zpracování smluv podle nových právních norem

- daňové stanovisko k řešenému případu Vám zpracujeme i písemně

- zpracujeme Vaše účetnictví nebo daňovou evidenci s odbornou péčí

- pracujeme ve prospěch klienta a maximalizujeme daňové úspory 

- zastoupíme Vás při jednání se správcem daně

- šetříme Váš čas a povinná hlášení Vám podáme elektronicky  

- zajistíme Vám vyhotovení znaleckého posudku věcí movitých i nemovitých v případech, kdy to vyžaduje zákonná norma

 

Číst dál: NAŠE NABÍDKA

Na tomto místě najdete odkazy nové, ale i dříve publikované články z oblasti daňového i pracovního práva

 

Dohoda o provedení práce a legislativní změny

Studenti a daňové zvýhodnění

Novinky pro plátce DPH od 1.ledna 2016 

Členění účetních jednotek od roku 2016

Povinnosti účetních jednotek podle jejich začlenění

Novela zák. o zaměstnanosti od 1.října 2015

Jak zřídit daňovou informační schránku ? (9.5.2014)

 

může Vás také zajímat....

 

Než začnete podnikat....informace, které se Vám mohou hodit ....

Registrační řízení a změna místní příslušnosti

 

 

 

 

 

 

další články najdete pod záložkou Archív - web články pro Rádio Kroměříž

 

 

Připravujeme pro Vás pořad Finanční servis rádia Kroměříž

týkající se daní, účetnictví a personalistiky.  

Staňte se spolutvůrci pořadu a posílejte mi na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. náměty na témata, která Vás zajímají 

Máte-li dotaz, využijte kontaktní formulář! 

PRAVIDELNĚ PRO VÁS AKTUALIZUJEME  ARCHÍV  ZÁZNAMU  Z  VYSILÁNÍ  POŘADU  FINANČNÍ  SERVIS.

ZÁZNAMY z VYSÍLÁNÍ JSOU ŘAZENY TÉMATICKY. NAJDĚTE SI TÉMA, KTERÉ VÁS ZAJÍMÁ

 

http://www.danovyporadce-liskova.cz/index.php/vysilame

FB profil: https://www.facebook.com/DanovyPoradceKarinLiskova?ref=hl

 

 

 

 

 

Ing. Martin Tuček prezident Komory daňových poradců ČR

Role daňového poradce, který hájí práva daňových poplatníků

 

Daňový poplatník České republiky bude zřejmě velmi překvapen, pokud nová sněmovna na své první schůzi neschválí zákonné opatření Senátu obsahující významnou novelu daňových zákonů v souvislosti s rekodifikací soukromého práva. Výzva k odpovědnosti při hlasování sněmovny bude rezonancí neodpovědnosti politických stran, kterou předvedly v senátu při zamítnutí již dříve sněmovnou schválené novelizace zákonů. Je podivnou zvyklostí uvádět daňové poplatníky na konci každého roku do nejistoty, jakou právní úpravou se budou řídit k 1. lednu roku následujícího.

Číst dál: Role daňového poradce

Od 1.1.2014 budete mít jako zaměstnavatel povinnost podávat předepsané tiskopisy pro ČSSZ pouze v elektronické podobě?

více zde http://www.cssz.cz/cz/o-cssz/informace/media/tiskove-zpravy/tiskove-zpravy-2013/od-ledna-pristiho-roku-plati-pro-vsechny-zamestnavatele-povinnost-elektronicke-komunikace-se-spravou.htm

V rámci klientského servisu zajišťujeme elektronická podání všem našim klientům.

hledat

Navštivte nás

Návštěvníků

2837458
Dnes
Včera
Tento týden
Minulý týden
Tento měsíc
Minulý měsíc
Celkem
98
447
3019
6259
17156
13165
2837458

Předpověď na dnes
456

3.10%
4.06%
2.37%
1.18%
0.29%
89.00%

Vaše IP:18.221.112.220

Účtujeme v programu POHODA
Ekonomický a informační systém POHODA je komplexní systém pro řízení ekonomiky malých, středních a velkých firem. Je oborově neutrální a vhodný pro fyzické i právnické osoby. Umožňuje vést účetnictví i daňovou evidenci, řídit skladové hospodářství a zpracovávat mzdy. Plně vyhoví plátcům i neplátcům DPH, zvládne pobočkové zpracování dat, podporuje import a export dat, homebanking, elektronickou fakturaci i obchodování na internetu. Legislativní a funkční aktualizace jsou v ceně, stejně jako komplexní uživatelská podpora poskytovaná přímo výrobcem.